Особливості використання СРА-моделі в маркетингу

Особливості використання СРА-моделі в маркетингу

Людина, яка займається бізнесом, зацікавлена в його ефективному просуванні. Просуваючи бізнес в інтернеті, кожен бізнесмен хоче отримати максимальний результат, не витрачаючи великих ресурсів на процес підбору відповідного майданчика для просування і розуміючи, на що саме витрачається рекламний бюджет. Забезпечити це дозволяє використання СРА-моделі маркетингу. При його застосуванні рекламодавці оплачують конкретні результати від використання реклами. Що являє собою СРА-маркетинг, як він працює, що потрібно враховувати при виборі відповідної партнерської мережі?

Радимо прочитати статтю «Яку модель оплати краще вибрати арбітражнику: CPA або CPL?», яку опублікували AffCommunity.

СРА – що це таке?

Дослівне розшифрування абревіатури СРА в перекладі з англійської звучить як «оплата за дію». За допомогою цього показника можна виконати розрахунок вартості залучення користувача, який здійснив певну цільову дію. Цільові дії бувають різними. Це може бути покупка на сайті певного товару або послуги, заповнення форми заявки, підписка відвідувача сайту на розсилку тощо.

СРА – це модель реклами, при якій оплачуються лише здійснені користувачами цільові дії. При її використанні рекламодавцю не доводиться платити арбітражникам за кожен клік користувача або його перехід. Він здійснює оплату за дії, наприклад, заповнення заявки на покупку будь-якого товару або послуги.

AffCommunity хоче ознайомити вас з ще однією моделлю оплати за RevShare. Що таке Ревшара можна прочитати тут.

Принцип роботи СРА на конкретному прикладі

Припустимо, власник магазину квітів здійснює запуск реклами з використанням СРА-моделі оплати. В якості цільової дії він вибирає оформлення замовлення в онлайн-магазині. Розміщення оголошення обходиться власнику бізнесу в 1000 доларів. Після перегляду розміщеної ним реклами на сайт магазину заходять 100 осіб, кожен з яких оформляє по 1 замовленню. Тобто кожне замовлення в цьому випадку обходиться власнику магазину в 10 доларів. При бажанні, власник бізнесу міг би використовувати іншу рекламу з оплатою за покази або кліки по рекламному оголошенню. Це могло б вимагати менших вкладень, але і передбачуваність результату була б нижчою, оскільки при оплаті за покази або кліки немає гарантії того, що користувач в результаті зробить покупку.

Переваги СРА-моделі

  1. Забезпечує економію. Оплата в цьому випадку здійснюється тільки за виконані цільові дії.
  2. Відрізняється простотою запуску. При використанні цього виду реклами немає необхідності самостійно підшукувати партнерські мережі для розміщення. Її зручно контролювати, визначати джерела надходження відгуків, здійснювати оцінку їх якості, стежити за витрачанням рекламного бюджету.
  3. Може застосовуватися для продукції масового споживання. Таку рекламу може використовувати бізнес, що реалізує через інтернет товари або послуги широкого споживання. З її допомогою зручно просувати продукцію, яка орієнтована на велику цільову аудиторію з широким ГЕО, наприклад, онлайн-сервіси бронювання готелів або квитків.

Висновки

СРА – популярна модель просування, що передбачає оплату результату у вигляді цільових дій, які виконуються кінцевими користувачами (підписка на розсилки, оплата замовлень тощо). На її основі функціонують СРА мережі, що виконують посередницькі функції між партнерами і рекламодавцями. Дана модель підходить для бізнесу, що має широку спеціалізацію і зацікавленого в продуктивному онлайн-просуванні.